תוצאות חיפוש

אותי (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (79%)
    תחומי פעילות
  • בריאות

העמותה הינה כתובת מקצועית מקדמת, תומכת ואוהבת לילדים, בני נוער, צעירים ובוגרים עם אוטיזם ולמשפחותיהם, דואגת לזכויותיהם, פועלת למיצוין, מעניקה להם טיפול מותאם ונגיש, מכשירה מטפלים, לומדת ומטמיעה שיטות טיפוליות ומנגישה את הידע העדכני ביותר לטובת הילדים

אותי (לשעבר-עמותה לילדים בסיכון) הוקמה בשנת 1990 והיא הגוף הוותיק והמוביל בישראל לטיפול באוטיזם בגיל הרך. העמותה הינה חוד החנית בטיפול בילדים ובני נוער על הרצף האוטיסטי, החל מהגיל הרך ועד לגיל 18.
מיד עם הקמתה, החלה העמותה לתת מענה אבחוני וטיפולי מותאם לילדים ולהעניק להם ולמשפחותיהם את הטיפול המקצועי והתמיכה הרגשית הראויים להם.
כך,
בעמותה עובדים כיום למעלה מ 2500 עובדים מסורים ממקצועות טיפולים רבים ומגוונים: קלינאות תקשורת, ריפו בעיסוק, פיזיותרפיה, הבעה ויצירה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ניתוח התנהגות , רופאים, מטפלים בשיטות ייעודיות כגון,DIR , ESDM ומיומנות חברתיות כולם עובדים יום אחר יום, שבוע אחר שבוע לאורך שנים כדי לקדם ולמצות את יכולותם של ילדים, בני נוער ומתבגרים מיוחדים אלה .
תפיסת הטיפול בעמותה הינה התפתחותית-אינטגרטיבית. לכל ילד ונער נבנית תכנית קידום אישית . תכנית זו מותאמת לצרכיו ומקיפה את מכלול תחומי התפקוד של הילד, והיא נבנית תוך חשיבה אינטגרטיבית עם הצוות החינוכי המטפל בילד והוריו. מושם דגש על טיפול בילד בסביבתו הטבעית, בשעות הלימוד בגן או בבית הספר, במטרה להקל על הורי הילד ועל בני משפחתו וכדי להשיא את התועלת הטיפולית והשפעותיה.
העמותה פועלת בשיתוף פעולה עם גורמים במערכת הבריאות, במערכת החינוך, במערכת הרווחה וברשויות המקומיות.
הכל, מתוך התפישה, כי הילד הינו במרכז וכי על כל הגורמים המטפלים והמעורבים בטיפול להתאגד סביב הטיפול בילד ולהתמקד בטובתו ובקידומו של הילד.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית