תוצאות חיפוש

משאלת לב (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (90%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • פעילות חברתית
  • רווחה

עמותת Make-A-Wish® Israel הינה חלק מארגון בינלאומי, שמטרתו הבלעדית הינה הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 הנלחמים במחלה מסכנת חיים.

עמותת Make-A-Wish® Israel הינה חלק מארגון בינלאומי, שמטרתו הבלעדית הינה הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 הנלחמים במחלה מסכנת חיים.
בהגשמת המשאלה, שואפת העמותה להעניק חוויה עוצמתית ומשנת חיים של תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם. במקומות רבים בעולם, הרופאים אף מתייחסים להגשמת משאלה כאל חלק בלתי נפרד מהטיפול התומך.
הארגון הבינלאומי Make-A-Wish נוסד בשנת 1980 בארה"ב, ע"י קבוצת אנשים שסייעה להגשמת משאלתו של כריס, ילד חולה בסרטן, שחלם להיות שוטר ליום אחד.
מאז אותו יום הוגשמו למעלה מ- 415,000 משאלות בכל רחבי העולם. העמותה העולמית מיוצגת ב 50- מדינות בעולם, ובכל מדינות ארה"ב.
בישראל, פועלת העמותה מאז שנת 1996 והגשימה כ- 3,500 משאלות משנות חיים לילדים חולים.
משאלותיהם מגוונות כמו לנסוע - לניו יורק, לדיסנילנד פריז, למשחק כדורגל בברצלונה או לצפות במחזמר בלונדון; לקבל - לפטופ, גיטרה חשמלית, או חדר ילדים חדש; לפגוש – את הזמר האהוב עליהם, את כוכב הקולנוע שהם הכי אוהבים או כוכב ספורט אהוד; להיות – כבאי, ווטרינרית, מנכ"ל חברה או אפילו מלך או מלכה ליום אחד.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית