תוצאות חיפוש

מגן יהודה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (53%)
    תחומי פעילות
  • הצלת חיים
  • התיישבות
  • הנצחה
  • התנדבות

מטרת העמותה הנה להגביר את הביטחון בקרב אזרחי ישראל באמצעות סדנאות חינוך ואימונים מקצועיים.

משהו שלא רבים יודעים:
במדינת ישראל מתנדבים יותר מ-8,000 אזרחים אשר פועלים במסגרת צוותי החירום וכיתות הכוננות של כ- 430 ישובים ומוכנים בכל רגע נתון לסכן ולמסור את נפשם למען הצלת הכלל.
כיתת הכוננות מורכבת ממתנדבים שיהיו הראשונים להגיע ולהגיב על אירועי טרור בתוך הישוב. הם יאלצו לעזוב את הבית והמשפחה ולהגיע במהירות האפשרית למקום האירוע ולהתמודד מול איומים קשים ומורכבים מאין כמוהם.
חשוב לדעת לחזק את אותם מתנדבים גיבורים שמתנדבים להגן על הקהילות שלהם.
רוח ההתנדבות והמסירות שלהם היא תעודת הביטוח שלנו שלעולם לא ננוצח.
האזרח בישראל:
מי שנמצא כיום בחזית מול הטרור הנם האזרחים לא פחות מחיילנו ושוטרנו הטובים.
וכך, שלא מתוך בחירה ולעיתים אף שלא במודע, מוצאים עצמם האזרחים שלנו מעורבים בתוך מערכות הלחימה מול הטרור ואף מהווים חלק משמעותי ומהותי בדרך להשגת הניצחון הלאומי שלנו.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה...ההבנה הזאת שהאזרח הוא זה שניצב בחזית מול הטרור הובילה את העמותה לחפש את הדרכים והכלים אותם יהיה ניתן להעניק לאזרחים כדי להגן טוב יותר על עצמם ועל קהילתם ואלו באים לידי ביטוי ב 2 מישורים:
1. מישור פיזי מקצועי- העברת אימונים מקצועיים משלימים בכפוף לצבא והמשטרה לכיתות הכוננות וצוותי החירום בישובים לפי דפאות המותאמות לאיומי הייחוס של כל ישוב וישוב.
2. מישור חינוכי- הרצאות וסדנאות למודעות לביטחון בשיתוף הרשויות המוניציפאליות.
השילוב של אימונים מקצועיים למתנדבי כיתות הכוננות וצוותי החירום עם חינוך רוחבי לכלל האוכלוסייה יוצר מעטפת ביטחון והגנה אמיתית על האזרח ומשפר לאין ערוך את יכולתם של הישובים והתושבים להתמודד נכון יותר אל מול איומי הטרור והמציאות הביטחונית המורכבת הקיימת בישראל.
המשמעויות של הפעילויות הללו הם מניעת טרור, הצלת חיים, הגברת הביטחון ותחושת ביטחון, יצירת חוסן אזרחי לתושבים והתוצר הוא מרחב תמרון גדול יותר לממשלה וכוחות הביטחון להשלים משימתם.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית