תוצאות חיפוש

תנופה בקהילה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (98%)
    תחומי פעילות

תנופה בקהילה הינו הארגון היחידי בישראל שמשפץ בתים של מעוטי יכולת בישראל ובו זמנית מספק שירותי תמיכה של עובדים סוציאליים כדי לסייע למשפחות נזקקות להתמודד עם אתגרי החיים.
ב-27 שנה האחרונות, שיפצנו מעל ל-5,500 בתי משפחות במצוקה ב-16 ערים ברחבי הארץ.

צוותים של תנופה בקהילה פועלים לסייע לכ-450 משפחות בשנה, יותר מבית בכל יומיים.

אנו מסייעים למגוון משפחות במצוקה - אימהות חד-הוריות, ניצולי שואה וקשישים, נפגעי טרור, חיילים בודדים, עולים חדשים ומשפחות מטופלות רווחה.
המשפחות להן אנו מסייעים, גרות בבתים עם מערכות ביוב שבורות ובלתי סניטריות, גגות דולפים, ללא מים חמים, קירות טחובים, חלונות שבורים, חדירת רוח פרצים ללא בידוד, ומערכות חשמל מסוכנות. השיפוצים לא רק משקמים את המציאות הפיזית של המשפחה, אלא מהווים אמצעי להתחדשות התקווה והרצון ליצור שינוי במצבם הכללי.
צוות העובדים הסוציאליים שלנו מלווה ותומך במשפחות בנושאים כגון: אבטלה, מיצוי זכויות, אלימות במשפחה, תכנון כלכלי, טיפול בהתמכרויות, ולמעשה הטיפול מסייע לצאת לדרך חדשה.
הודות לסיוע הנדיב של תורמים וקרנות מרחבי העולם, אנו ממשיכים לצמוח ולספק את השירותים הכל-כך נצרכים לאנשים נזקקים ברחבי הארץ. החזון שלנו הוא להתרחב לכ-20 ערים חדשות במרכז הארץ ובכך להגיע לכל משפחה שזקוקה לנו בסופו של דבר למגר את התופעה בקרב ערים אלו.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית