תוצאות חיפוש

קרן גפן (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (90%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • מחקר

קרן גפן היא עמותה התומכת בפרוייקטים מגוונים של גוף-נפש-פוריות בישראל. הפרוייקט המרכזי הנתמך ע"י קרן גפן הוא מרכז רימון גוף-נפש לטיפולי פוריות בהדסה הר הצופים, המרכז הראשון מסוגו בישראל.

התכניות גוף -נפש המגוונות המופעלות על ידי "קרן גפן" מציעות מגוון נרחב של תרפיות בתחום של גוף ונפש לנשים העוברות טיפולי פוריות. הסדנאות מציעות מתודות עדכניות המקובלות בבתי החולים הטובים בעולם, על בסיס מודל שפותח באוניברסיטת האורוורד, עבור נשים ישראליות ומציע אותן ללא עלות.

קרן גפן משרתת סוגים מאד מגוונים של אוכלוסייה - נשים חרדיות וחילוניות, אמהות חד הוריות, נשים מוסלמיות ונוצריות – שהצד המשותף לכולן הוא הרצון להביא ילד לעולם. אנו מאמינים בקשר ההדוק שבין הטיפול הרפואי בגוף, שניתן על ידי צוות היחידה, לבין הטיפול בנפש, שניתן על ידי אנשי המקצוע של המרכז.

נשים העוברות טיפולי פוריות סובלות לעיתים קרובות מחרדה, דיכאון, מתח ולחץ נפשי. מחקרים מלמדים שעזרה נפשית שמטרתה לאפשר להן להתמודד עם תופעות אלו מגדילה את סיכויי ההצלחה של הכניסה להריון. הייעוד שלנו הוא לתמוך בנשים המטופלות ואנו עושים זאת במגוון נרחב של דרכים. לאחרונה, נפתחה קבוצת גברים.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית