תוצאות חיפוש

נדן - עמותה לסיוע משפטי לחיילים בשירות חובה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (88%)
    תחומי פעילות
  • חינוך
  • סיוע משפטי
  • רווחה

עמותת "נדן" מספקת סיוע משפטי מיוחד לחיילים בשירות חובה, בסוגיות אזרחיות בהם נתקלים מחוץ לצה"ל. הסיוע ניתן כולו על ידי עורכי דין וכולל ייצוג משפטי מלא. העמותה מקיימת גם פעילויות חינוך לחיילים בתחומיה ומצויה בקשרים טובים עם צה"ל ורשויות המדינה.

עמותת נדן הוקמה על ידי עורכי דין, בוגרי הפרקליטות הצבאית ששירתו בתפקידים בתביעה, בסנגוריה ובייעוץ משפטי בצה"ל. ראינו, שלנוכח היעדר טיפול או טיפול לא נכון, מצבם הכלכלי של חיילים מידרדר או שקורים דברים אחרים שפוגעים בעתידם. לעיתים העניין מסתיים במצוקה כלכלית ולפעמים זה מוביל לעריקות או לעבירות חמורות יותר.
בהתאם לנתונים שבידינו, הדרישה לסיוע משפטי היא בסדר גודל של אלפי חיילים בכל שנה, נתון שמסתדר עם ההיכרות האישית שלנו את המערכת.
העמותה מסייעת לחיילים בתחומי המשפט האזרחי בלבד: חובות, הוצאה לפועל, דיני שכירות, דיני עבודה ופיתרון בעיות מול רשויות. אנו עוסקים גם מעט בדיני משפחה.
העמותה אינה מטפלת בתיקים פליליים - בתוך או מחוץ לצבא (שם יש סנגוריה צבאית וציבורית). העמותה לא עוסקת בעניינים מנהליים פנים צבאיים (לא מייצגים חיילים מול המפקדים שלהם).
מעבר לטיפול בתיקים, העמותה פועלת בשיתוף פעולה מצוין עם המגזר הציבורי בכלל זה: מערך הת"ש, משרד המשפטים, ההוצאה לפועל, המפקח על הבנקים, ביטוח לאומי ועוד, מה שאפשר לנו לעשות שינויים בפועל (כולל להציע חקיקה של חוקים ושל תקנות).
העמותה גם מבצעת פעילויות חינוך והרצאות לחיילים - כדי לנסות ולמנוע מהם להסתבך.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית